onsdag 20 januari 2016

Let´s do this!!


 
Hej och varmt välkommen!

Nu efter några månader av resande och äventyr har jag äntligen fått ta mig lite tid till att skapa en blogg. Jag har länge haft det på min "to do list" men har hela tiden hittat andra saker att göra istället.
Denna bloggen kommer främst att handla om mina resor, äventyr, personlig utveckling, min resa mot att bli ekonomisk oberoende och företaget Worldventures som har gjort de möjligt för mig att lämna ett 7 till 4 jobb som byggnadsingenjör till att bli en entreprenör.
Let´s do this!!

Hi and Welcome!

(After a couple of months of travel and adventures I have finally got some time to make myself a blogg. I have had it on my "to do list" for a long time but have continuously found other things to do instead.
This blogg will be about all my travels and adventures, my journey to financial freedom, personal development and the company Worldventures who have made it possible for me to leave my 7 to 4 job as a buildning engineer to be an entrepreneur.

Let´s do this!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar